روابط عمومی

مطالبی راجع به روابط عمومی و موضوعات مرتبط
پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۰۲ ق.ظ

بایدها و نیابدهای روابط عمومی‌ها

عمده ترین وظیفه روابط عمومی ها تاثیرگذاری روی سبک زندگی مردم است. روابط عمومی ها باید بتوانند با ارایه الگوی مناسب رفتار انسان ها را عوض کنند.
اگر می خواهیم روی رفتار چندین میلیون نفر در جامعه اثر بگذاریم باید ببینیم روابط عمومی چگونه با یک برنامه ریزی درست، صحیح، منسجم، ارایه الگوی مناسب و... بتواند رفتار انسان ها و همچنین جامعه را تغییر دهد. روابط عمومی ها بوق وزارتخانه و وزیر نیستند که دائما به صورت تبلیغات، وزیر را در صحنه های مختلف به نمایش بگذارند.

http://www.aftabir.com/lifestyle/images/73a543b496d0c0b4997fe46a93d0fd1b.jpg


 
از آنجایی که بخشی از مراسم یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران به اهدای جایزه و تجلیل از یونس شکرخواه پدر علوم ارتباطات در حوزه دیجیتال اختصاص دارد برخود وظیفه دانستم در این مراسم شرکت کنم. شکرخواه یک انسان آرام، با دانش، باوقار و فروتن و به نظر من نمونه یک شهروند جهانی است.
 
شهروند جهانی لایحه های مختلفی دارد، از جهتی نیز (شهروند جهانی) تعلق به جهان و انسانیت، دین، هموطنان و... دارد که خوشبختانه یونس شکرخواه با ویژگی های برجسته ای که دارد با آرامش خود توانسته با تمام لایحه های فوق سازگاری ایجاد کند و تعلق جهانی را با خود تطابق دهد. از ویژگی های مهم این استاد برجسته این است که هر آنچه فراگرفته در عمل به اجرا در می آورد؛ او ضمن انسان بودن از کرامت انسانی هم در دنیا دفاع می کند.
 
در حال حاضر مطبوعات و رسانه های ما سرشار از تضاد و چندگانگی است و آنها کمتر به دنبال حفظ همدلی و وحدت هستند. برخی از متن های نوشته شده امروز پر از جوشش هایی است که توام با خردمندی نیست لذا متن آرام نوشتن نیاز به یک دانش گسترده و شخصیت فروتن از لحاظ دانش و علم دارد که شکرخواه این ویژگی ها را در خود (علم، عمل ، اخلاق، کرامت انسانی، دانش، فروتنی ) دارد. 

منبع



نوشته شده توسط ناهید خرامین
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

روابط عمومی

مطالبی راجع به روابط عمومی و موضوعات مرتبط

روابط عمومی به مثابه پلی است میان یک سازمان و مخاطبان آن.
روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوششهای حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط موثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد.
روابط عمومی کار روبه‌رو شدن یک سازمان یا موسسه را با مخاطبانش از طریق پرداختن به موضوعات و مطالب و اخباری انجام می‌دهد که به منافع مشترکشان مربوط است. سخنرانی در کنفرانس‌ها، کار با رسانه‌ها، ارتباطات بحران، اشتغال به امور اجتماعی از طریق رسانه‌ها و ارتباط با کارکنان در زمره وظایف این حرفه‌است.

بایگانی

بایدها و نیابدهای روابط عمومی‌ها

پنجشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۰۲ ق.ظ

عمده ترین وظیفه روابط عمومی ها تاثیرگذاری روی سبک زندگی مردم است. روابط عمومی ها باید بتوانند با ارایه الگوی مناسب رفتار انسان ها را عوض کنند.
اگر می خواهیم روی رفتار چندین میلیون نفر در جامعه اثر بگذاریم باید ببینیم روابط عمومی چگونه با یک برنامه ریزی درست، صحیح، منسجم، ارایه الگوی مناسب و... بتواند رفتار انسان ها و همچنین جامعه را تغییر دهد. روابط عمومی ها بوق وزارتخانه و وزیر نیستند که دائما به صورت تبلیغات، وزیر را در صحنه های مختلف به نمایش بگذارند.

http://www.aftabir.com/lifestyle/images/73a543b496d0c0b4997fe46a93d0fd1b.jpg


 
از آنجایی که بخشی از مراسم یازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران به اهدای جایزه و تجلیل از یونس شکرخواه پدر علوم ارتباطات در حوزه دیجیتال اختصاص دارد برخود وظیفه دانستم در این مراسم شرکت کنم. شکرخواه یک انسان آرام، با دانش، باوقار و فروتن و به نظر من نمونه یک شهروند جهانی است.
 
شهروند جهانی لایحه های مختلفی دارد، از جهتی نیز (شهروند جهانی) تعلق به جهان و انسانیت، دین، هموطنان و... دارد که خوشبختانه یونس شکرخواه با ویژگی های برجسته ای که دارد با آرامش خود توانسته با تمام لایحه های فوق سازگاری ایجاد کند و تعلق جهانی را با خود تطابق دهد. از ویژگی های مهم این استاد برجسته این است که هر آنچه فراگرفته در عمل به اجرا در می آورد؛ او ضمن انسان بودن از کرامت انسانی هم در دنیا دفاع می کند.
 
در حال حاضر مطبوعات و رسانه های ما سرشار از تضاد و چندگانگی است و آنها کمتر به دنبال حفظ همدلی و وحدت هستند. برخی از متن های نوشته شده امروز پر از جوشش هایی است که توام با خردمندی نیست لذا متن آرام نوشتن نیاز به یک دانش گسترده و شخصیت فروتن از لحاظ دانش و علم دارد که شکرخواه این ویژگی ها را در خود (علم، عمل ، اخلاق، کرامت انسانی، دانش، فروتنی ) دارد. 

منبع

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۷
ناهید خرامین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی