روابط عمومی

مطالبی راجع به روابط عمومی و موضوعات مرتبط
پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۵۳ ب.ظ

روابط عمومی ها امروز با چالش های اقتصادی و اجتماعی دست به گریبانند

عضو هیات مدیره موسسه روابط عمومی کشور مالزی نیز در این کنفرانس گفت: حرفه روابط عمومی با موقعیت منحصر به فردی به نام جامعه، با چالش های امروزی -هم اقتصادی و اجتماعی- دست به گریبانند.

به گزارش کاوشگران روابط عمومی به نقل از ایرنا، تنگ کو آدریان اسماعیل روز یکشنبه در دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی افزود: روابط عمومی مدرن از جنگ تبلیغات در سراسر جنگ جهانی اول ظهور یافت و در عصر به کار گیری آگاهانه رسانه متولد شد


http://www.freezones.ir/Portals/0/blog/PublicRelations.jpg

عضو هیات مدیره موسسه روابط عمومی کشور مالزی افزود: امروز در عصر اطلاعات روابط عمومی ها بیشتر به چالش کشیده می شوند و به همین سبب سازمان ها کنترل گفت وگوی خود با مشتریان را از دست می دهند

به گفته آدریان اسماعیل، منابع، به طور فزاینده ای، اغلب به صورت آنلاین در حال شکل دادن به نظرات مردم هستند

این فعال حرفه روابط عمومی گفت: گسترش سریع رسانه های اجتماعی، اعتماد میان مردم را بیشتر از بین برده است که این باعث نابودی تقریبا سریع برندهای ارزشمند می شود

به گفته وی، این خرابکاری ها بقیه سیستم به طور موج گونه تحت تاثیر قرار می دهند، در نتیجه بر متخصصان روابط عمومی فشاری بیشتری وارد می آید تا بتوانند اقدامات شان را به نتایج مثبت برگردانند

عضو هیات مدیره موسسه روابط عمومی کشور مالزی تصریح کرد: به جای این که روابط عمومی ها به راهبردی برای بیان یا سرکوب اطلاعات تبدیل شود، اکنون، زمانی که احزاب از رسانه های اجتماعی برای دستور جلسات شخصی خود استفاده می کنند، مقابله با موانع کنترل آسیب یکی از وظایف روابط عمومی ها محسوب شده است

آدریان اسماعیل اظهار داشت: رسانه های اجتماعی، برای اهداف یک سازمان هم می توانند خروجی بد و هم خروجی خوب داشته باشند

به گفته وی، به هر حال تعلق خاطر مردم به رسانه های اجتماعی هم می تواند به نوعی حواس پرتی و گیجی ایجاد کند که به نحوی بر نقش روابط عمومی امروز تاثیرگذار است

این فعال حرفه روابط عمومی در خاتمه گفت: در حالی که گیجی و تصور نادرست ناشی از رسانه های اجتماعی در حال تبدیل شدن به آزمایشات بیشتر برای متخصصان روابط عمومی است، آنها می توانند فرصت منحصر به فرد برای متخصصان این حرفه فراهم سازند تا پیشرفت کرده و در نهایت امروز و در آینده ای که می آید، مفهوم خود را (روابط عمومی) ثابت کنند و از این طریق باعث افزایش اهمیت و ارتباط شوند

منبع



نوشته شده توسط ناهید خرامین
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

روابط عمومی

مطالبی راجع به روابط عمومی و موضوعات مرتبط

روابط عمومی به مثابه پلی است میان یک سازمان و مخاطبان آن.
روابط عمومی مجموعه‌ای از اقدامات و کوششهای حساب‌شده‌ای است که هر سازمان برای برقراری ارتباط موثر و هدفمند با گروه‌هایی که با سازمان در ارتباطند انجام می‌دهد.
روابط عمومی کار روبه‌رو شدن یک سازمان یا موسسه را با مخاطبانش از طریق پرداختن به موضوعات و مطالب و اخباری انجام می‌دهد که به منافع مشترکشان مربوط است. سخنرانی در کنفرانس‌ها، کار با رسانه‌ها، ارتباطات بحران، اشتغال به امور اجتماعی از طریق رسانه‌ها و ارتباط با کارکنان در زمره وظایف این حرفه‌است.

بایگانی

عضو هیات مدیره موسسه روابط عمومی کشور مالزی نیز در این کنفرانس گفت: حرفه روابط عمومی با موقعیت منحصر به فردی به نام جامعه، با چالش های امروزی -هم اقتصادی و اجتماعی- دست به گریبانند.

به گزارش کاوشگران روابط عمومی به نقل از ایرنا، تنگ کو آدریان اسماعیل روز یکشنبه در دوازدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی افزود: روابط عمومی مدرن از جنگ تبلیغات در سراسر جنگ جهانی اول ظهور یافت و در عصر به کار گیری آگاهانه رسانه متولد شد


http://www.freezones.ir/Portals/0/blog/PublicRelations.jpg

عضو هیات مدیره موسسه روابط عمومی کشور مالزی افزود: امروز در عصر اطلاعات روابط عمومی ها بیشتر به چالش کشیده می شوند و به همین سبب سازمان ها کنترل گفت وگوی خود با مشتریان را از دست می دهند

به گفته آدریان اسماعیل، منابع، به طور فزاینده ای، اغلب به صورت آنلاین در حال شکل دادن به نظرات مردم هستند

این فعال حرفه روابط عمومی گفت: گسترش سریع رسانه های اجتماعی، اعتماد میان مردم را بیشتر از بین برده است که این باعث نابودی تقریبا سریع برندهای ارزشمند می شود

به گفته وی، این خرابکاری ها بقیه سیستم به طور موج گونه تحت تاثیر قرار می دهند، در نتیجه بر متخصصان روابط عمومی فشاری بیشتری وارد می آید تا بتوانند اقدامات شان را به نتایج مثبت برگردانند

عضو هیات مدیره موسسه روابط عمومی کشور مالزی تصریح کرد: به جای این که روابط عمومی ها به راهبردی برای بیان یا سرکوب اطلاعات تبدیل شود، اکنون، زمانی که احزاب از رسانه های اجتماعی برای دستور جلسات شخصی خود استفاده می کنند، مقابله با موانع کنترل آسیب یکی از وظایف روابط عمومی ها محسوب شده است

آدریان اسماعیل اظهار داشت: رسانه های اجتماعی، برای اهداف یک سازمان هم می توانند خروجی بد و هم خروجی خوب داشته باشند

به گفته وی، به هر حال تعلق خاطر مردم به رسانه های اجتماعی هم می تواند به نوعی حواس پرتی و گیجی ایجاد کند که به نحوی بر نقش روابط عمومی امروز تاثیرگذار است

این فعال حرفه روابط عمومی در خاتمه گفت: در حالی که گیجی و تصور نادرست ناشی از رسانه های اجتماعی در حال تبدیل شدن به آزمایشات بیشتر برای متخصصان روابط عمومی است، آنها می توانند فرصت منحصر به فرد برای متخصصان این حرفه فراهم سازند تا پیشرفت کرده و در نهایت امروز و در آینده ای که می آید، مفهوم خود را (روابط عمومی) ثابت کنند و از این طریق باعث افزایش اهمیت و ارتباط شوند

منبع

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۰
ناهید خرامین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی